Boek een gratis team-ontwikkel sessie en houd je creatieve talent in huis

Creativiteit en probleemoplossend vermogen staan in de top drie van belangrijkste vaardigheden voor professionals en organisaties in dit millennium. Dat betekent dat organisaties nú moeten investeren in mensen die sturing gaan geven aan de creatieve ontwikkeling in het bedrijf.

Boek een vrijblijvende sessie met Versdenkers, en maak een ontwikkelplan voor het optimaliseren van jouw creatieve team.

Wat zijn de 8 topskills voor de creatieve leider?
Download onze whitepaper

[su_box title="Boek je 30 minuten sessie" style="soft" box_color="#53b3b9" radius="5"]
[/su_box]

De Leading Creatives leerlijn: zo ontwikkel jij het creatieve talent in je organisatie.

Programma Modules

Klik op de afbeelding om het programma te downloaden.

Dates and Price

Dates

Start module 1- 24 Mei 2021 – Juni
Module 2: Aug – Sept
Module 3: Okt – Nov
Specific dates of workshops will follow

€9000

For 3 modules.
To be paid before the start of each module.
Module 1 €2400 ex vat
Module 2 €3300 ex vat
Module 3 €3300 ex vat

Including workbook and literature.
Excluding lunch package €425,-
and travel costs for work visits.
Excluding VAT

A partial certificate is issued for each module that has been passed.

De leerlijn is ook prima inhouse of in een personal coaching traject te volgen. Mail training@versdenkers.nl for more information

The program in outline

Van persoonlijk leiderschap naar leiding nemen binnen en buiten de organisatie

Leading Creatives bestaat uit 15 dagen, verdeeld over 3 modules. Voorafgaand aan de modules meten we jouw persoonlijke plek op de leiderschapscurve. De output van de scan bespreek je met een trainer voordat je begint aan de leerlijn. Je krijgt begeleiding op maat en je verdiept je leerdoelen.

Module 1: Personal creative leadership (4 days)

In this module we start with researching and developing your leadership skills. As a creative you enter a transition from maker/producer to leader. Your role changes: you will lead a team based on a creative and strategic vision. What does that require of you as a person?

Themes in module 1

  • Inzicht in jouw persoonlijk leiderschap
  • Diepgaand inzicht in creatieve processen
  • Multidisciplinaire teams aansturen
  • Developing a positive communication style
  • Een creatieve cultuur creëren en cultiveren

Tussen module 1 en module 2 zetten we de resultaten van je leiderschapstest uit in je organisatie voor feedback. Deze feedback neem je mee naar module 2.

Module 2: Inward leadership (5.5 days)

In module 2 we take a closer look at leading a creative team. We look at your stimulating and strategic role as a leader, also in creative innovation processes within the organization. In this module you will work on your own internal case that connects to the learning themes.

Themes in Module 2

  • De rol van de artdirector en creative director
  • Het ontwikkelen van creatieve teams
  • Je merk intern tot leven wekken en betrokkenheid stimuleren

Module 3: Outward leadership (5.5 days)

In module 3 we look at your role as a leader outwardly. How do you propagate your brand? How do you and your team deal with customers and stakeholders? And how do you work together with other teams and professionals in a case? In this module you work on a campaign for, for example, a media company or charity.

Themes in module 3

  • De rol van de creatief strateeg
  • Leadership in multi-team collaborations
  • Een visie ontwikkelen en uitdragen op positionering, branding en merkgroei
  • Merkbewustzijn en beleving vergroten

Study load

Naast de opleiding dagen moet je rekening houden met een extra studiebelasting van 5 dagen. Tussen de modules werk je aan cases, een creative challenge of reflectieopdrachten.

Na de training kun je bij ons blijven leren met door je verder te verdiepen in de diverse vakgebieden. Of door je door ons te laten coachen in Training on the job. Wil je advies of meer info? Bel dan 0619-598 987 of mail naar leren@versdenkers.nl

Denken vanuit de kunst

Versdenkers is geworteld in de autome kunst. In het autonome denken vinden wij de inspiratie om commerciële communicatie echt creatief te houden. Het Leading Creatives programma is daarom opgebouwd volgens de fases waarin een kunstwerk tot stand komt:

  1. Strategy – Lay out the canvas
  2. Design – Sketching the contours
  3. Create – Crafting the work
  4. Express – Show, share & sell
  5. The Atelier – Explore space
nl_NLDutch